Create Your First Project
Start adding your projects to your portfolio. Click on "Manage Projects" to get started
Lige ud af Landevejen / Isabella Alberte x Dagli’Brugsen
Dagli’Brugsen er mere end en butik. Rundt omkring i Danmark fungerer de som samlingspunkt og støtte for lokale initiativer – fra fællesspisninger til padelbaner og ungdomsklubber. Men hvordan fortæller man den historie, uden at det bliver en reklame?
Sammen med Isabella Alberte og Morfar (og hendes mand Simon bag kameraet) skabte vi et rejseformat, hvor de i deres camper kørte landet rundt og besøgte seks udvalgte byer: Hjordkær, Vrinners, Holeby, Lejre, Mols – og undervejs sprang Simon sågar i faldskærm.
Alt blev dokumenteret som en hjertevarm videoføljeton på Instagram, hvor følgere løbende kunne påvirke rejsen og foreslå nye stop:
Hvilke byer skulle de besøge – og hvorfor?
Resultatet blev en kampagne, der føltes som en rejse fremfor en reklame.
En fortælling båret af ægte nysgerrighed og dialog – og med en reach og engagement, der oversteg alle forventninger.
Et godt eksempel på, hvordan man kan tabe ind i influentens verden – fremfor at presse sit brand ned over den.
Min rolle:
- Koncept, idéudvikling og influencer strategi
- Kuratering og løbende dialog med Isabella Alberte Hedeager og hendes mand Simon, som stod for hele produktionen.
- Aftale indgåelse med Coop / Dagli’Brugsen





