Create Your First Project
Start adding your projects to your portfolio. Click on "Manage Projects" to get started
Sunde Fristelser / Vanløse Blues x Urtekram x ELLE x Femina
Hvordan integrerer man et produkt i en kampagne, så det ikke føles som reklame – men som reel inspiration og reel værdi for forbrugeren?
Her kommer et eksempel på, hvordan jeg med et forbavsende lille budget, fik skabt en prisvindende kampagne via partnerskaber, og med en influent som content creator.
Case 10: Sunde fristelser / Urtekram x Vanløse Blues x ELLE x Femina
Løsningen blev Sunde fristelser – 25 opskrifter fordelt på morgenmad, snacks, aftensmad m.m., naturligvis alle baseret på Urtekrams økologiske produkter. Serien blev aktiveret gennem artikler og videoindhold med opskrifter og lækre billeder produceret af content creator og influent Vanløse Blues – og distribueret via både hendes, Urtekram, ELLE og Feminas platforme. ELLE og Femina fungerede desuden som mediepartnere og bidrog med både blåstempling og bred udbredelse. Alt indhold blev samlet i et opskrifthæfte, der kunne hentes gratis på urtekram.dk – og i fysisk form som samkøb med magasinet ELLE.
Min rolle omfattede:
– Partnerskab og dialog mellem Urtekram, ELLE, Femina og Vanløse Blues
– Udvikling af idé og koncept i tæt samarbejde med ELLE, som ønskede at opbygge et sundhedsunivers
Sunde fristelser vandt en Native Advertising Award for “bedste kampagne til laveste pris” – netop fordi den var tænkt som et partnerskab, hvor alle parter bidrog og fik noget igen.



















