Create Your First Project
Start adding your projects to your portfolio. Click on "Manage Projects" to get started
Ibis Styles Hotel – Kunst, community og brandaktivering
Hvordan åbner man et nyt hotel og samtidig skaber værdi for både lokalområdet og brandet?
Ved åbningen af det nye Ibis Styles i København kuraterede jeg et hold af urbane kunstnere, der i løbet af få dage transformerede hotellets vægge med håndmalede værker – og dermed skabte et levende miljø, der spillede ind i Ibis’ visuelle univers og brandværdier.
For at bringe det endnu tættere på gæster og community, udviklede de et eventformat med den internationalt anerkendte kunstner Malakkai som omdrejningspunkt.
Han blev udvalgt som brandambassadør og inviteret til at skabe et digitalt kunstværk – en såkaldt artwalk – i samspil med Ibis’ følgere. Følgerne bidrog med idéer og input, og processen blev dokumenteret og delt løbende.
Kronen på værket blev en live performance under det officielle lancerings-event, hvor Malakkai malede værket færdigt foran publikum – og præcis kl. 24 blev det digitale værk udgivet i Ibis’ online art galleri.
Alle deltagere modtog samtidig en NFT, som bevis på deres medejerskab af værket.
Et kreativt greb, der både hyldede kunstmiljøet og gjorde gæsterne til en aktiv del af oplevelsen, samt skabte awareness omkring Ibis online Galleri.
Min rolle:
– Kuratering af kunstnerne
– Sparring med Malakkai og styring af co-creation-processen



































