top of page

Create Your First Project

Start adding your projects to your portfolio. Click on "Manage Projects" to get started

Collab by Boozt x Marlene Birger x ELLE Style Awards

Boozt x ELLE Style Awards x Malene Birger

Når et partnerskab bliver aktiveret med et stærkt kreativt greb, kan det både positionere et brand og skabe reel forretning.

Boozt ønskede at styrke sin position i det danske modebillede samt drive trafik til både deres online platform og en fysisk pop-up butik. Som hovedsponsor for ELLE Style Awards blev samarbejdet aktiveret gennem en eksklusiv tøjkollektion, designet af Malene Birger – som også stod bag årets grafiske identitet. Kollektionen blev solgt eksklusivt hos Boozt.com og blev iscenesat i både ELLE Style Awards-universet og efterfølgende i en pop-up på Købmagergade.

Resultatet var et partnerskab, der forbandt Boozt med et stærkt kulturelt øjeblik, gav synlighed i modebranchen og skabte direkte salg gennem en limited edition-kollektion.

Læring: Når man tænker kreativt i partnerskaber, kan man skabe værdi på flere niveauer: brandpositionering, kulturel relevans og konkret forretning.

Min rolle:

– Indgåelse af partnerskab mellem ELLE og Boozt
– Koncept udvikling i tæt samarbejde med Boozt og ELLE

bottom of page