top of page

Create Your First Project

Start adding your projects to your portfolio. Click on "Manage Projects" to get started

HM X Røde Kors X ELLE

Som en del af H&M’s partnerskab med ELLE Style Awards, indgik vi et strategisk samarbejde med Røde Kors, hvor kendissernes kjoler blev til nye donationer.

De inviterede gæster blev opfordret til at medbringe deres mest ikoniske brugte outfits, som blev afleveret direkte på den røde løber – og senere solgt ved et eksklusivt pop-up-event i H&M’s flagship store på Strøget. Her blev ELLE-universet foldet ud i butikken, og almindelige forbrugere fik mulighed for at købe de kendtes tøj. Alt overskuddet gik ubeskåret til Røde Kors.

Når man tænker strategisk i krydsfeltet mellem brand, kultur og purpose, kan man aktivere hver parts styrker og skabe resultater, der både giver presse, trafik og reel impact:

– ELLE iscenesatte kontakten til de invitere gæster på den røde løber, samt den redaktionelle dækning
– H&M skabte butikstrafik, PR-værdi og purpose-drevet relevans
– Røde Kors fik omtale, donationer og midler til den gode sag

Tre parter. Ét fælles formål. En idé med effekt.

Min rolle:
– Konceptudvikling i samarbejde med ELLE & H&M
– Partnerskabsdesign og forhandling mellem alle tre parter

bottom of page