top of page

Create Your First Project

Start adding your projects to your portfolio. Click on "Manage Projects" to get started

ELLE Loves Paris / Atout France x ELLE

Atout France ønskede at skabe opmærksomhed omkring Frankrig som destination. I samarbejde blev ELLE valgt som strategisk mediepartner, og konceptet ELLE Loves Paris blev skabt.

Det resulterede i et fransk event – en magisk aften på Den Franske Ambassade i København.

ELLE hostede og bød velkommen til en eksklusiv middag for 20 særligt udvalgte gæster. Senere ankom en bredere skare af profiler og influencers, hvilket skabte livlig aktivitet på Instagram og bred eksponering omkring oplevelsen – udover den synlighed, der blev skabt på ELLEs egne platforme.
Gæsterne oplevede franske smagsoplevelser signeret Michelin-kokken Philip Chronopoulos, champagne fra Perrier-Jouët, parfume fra Lancôme, smykker, biler og et modeshow fra Vanessa Bruno. Alt sammen i de mest elegante rammer, flankeret af ambassadørens officielle velkomst.

Et event, der samlede stærke franske brands og forenede gastronomi, mode, kultur og oplevelser – med Frankrig som det naturlige omdrejningspunkt.

Min rolle:

– Konceptudvikling i dialog med ELLE og Atout France
– Indgåelse af partnerskab mellem Atout France og ELLE
– Indsalg af øvrige sponsorer og partnere med fransk islæt

bottom of page